FAQ

U kan uw bestelling op een ander adres dan uw facturatieadres laten afleveren. Bij het afrekenen van een bestelling, kan u een zowel een leveringsadres als een facturatieadres ingeven.

Dit raden we ten sterkste aan wanneer u niet aanwezig kan zijn op uw thuisadres voor de levering. U kiest best een leveringsadres waar iemand voor u het pakket in ontvangst kan nemen tijdens de kantooruren.

Voorlopig is het nog niet mogelijk om een datum van levering te kiezen. Wel doen we ons uiterste best om het pakket zo snel mogelijk na betaling bij u thuis te bezorgen. DPD levert tijdens de kantooruren, waarbij kan uitgegaan worden van 09.00 uur tot 17.00 uur.

Via e-mail verwittigen we bij vertrek van het pakket.

Na ontvangst van de betaling wordt uw pakket zo snel mogelijk klaar gemaakt. Bij vertrek u automatisch een mail met uw factuur en een bevestiging van de verzending.

Wanneer u niet thuis was op het moment van de levering, zal er voor u een kennisgeving in uw brievenbus terug te vinden zijn. Afhankelijk van uw keuze kan u het pakket dan een tweede keer laten leveren of zelf gaan ophalen in het depot van de koerierdienst. 

Als u kiest voor betaling via bankoverschrijving, loopt uw bestelling altijd enige vertraging op door de transactie tussen de banken.

Uw verwachte leveringstermijn begint te lopen vanaf het moment dat wij per mail bevestigen dat uw betaling aangekomen is. Indien er een probleem is bij de levering (product niet in voorraad, …), brengen wij u meteen op de hoogte. We brengen u nogmaals per mail op de hoogte wanneer het postpakket met uw bestelling de info@biloeba.com verlaat.

Wanneer een bestelling 2 dagen na de verwachte leveringstermijn niet aangekomen is, neemt u best zo snel mogelijk contact op met Biloeba. Wij onderzoeken de levering en houden u op de hoogte.

Als een bestelling niet aanvaard wordt, zal Biloeba altijd contact opnemen met de klant om te verantwoorden waarom deze niet aanvaard werd bijvoorbeeld niet meer leverbaar. Indien mogelijk zoeken we naar een alternatieve oplossing of een terugbetaling.

Indien DPD uw adres als foutief beschouwd, zal Biloeba hiervan op de hoogte gesteld worden. Bij elke adresfout wordt de klant op de hoogte gebracht en krijgt de klant de kans om een nieuwe levering aan te vragen op het correcte adres. Indien wij na 5 werkdagen geen respons ontvangen zal het pakket retour komen naar Biloeba. In dit geval zal Biloeba een extra kost van € 5,00 aanrekenen, naast de volledige verzendkost en administratieve kost van € 8,33 (België) en € 8,33 (Nederland).

Indien u pakket beschadigd of incorrect is dient u Biloeba (info@biloeba.com) hiervan op de hoogte te stellen binnen 14 kalenderdagen. Pakketten die verstuurd worden naar Paketdiensten of die via een andere transportfirma nogmaals worden verstuurd vallen niet onder onze verantwoordelijkheid.